Ugrás a fő tartalomra

Mit, miért? I. rész

Sziasztok! :) 
 Először is, szeretném megköszönni mindenkinek a megtekintéseket! Hűha, néhány nap alatt több, mint 50-en láttátok! Ez szuper eredmény szerintem. Na, de nem is papolok tovább, elkezdem mesélni a történetemet. 
 Tisztázzuk, hogy én soha nem ettem ,,jól’’. A szüleimtől nem tanultam meg semmit. Édesanyám élete felét az anorexia rabságában töltötte, 25 évig volt evészavara. Akkor kezdett el enni, amikor terhes lett velem. Vagyis inkább bingelt, mert élvezte hogy végre ehet, idézőjelesen, mert na, addig is ehetett volna. 
 Szóval nem ettem normálisan. Oviban még nem voltam pufi, magas voltam, mióta az eszemet tudom magas vagyok. Első osztályban viszont már kezdődtek a bajok. Valamiért többet már nem voltam hajlandó megenni a főtt ételt, helyette mindenféle édességet tömtem magamba, mértéktelenül, reggeltől estig. (Dörmi, Paula boci puding, Riso, Kinder Maxi King, Kinder Bueno, Túró Rudi...stb) Első végére fel is szedtem valamennyit. Fogalmam sincs mennyit, mert akkor még nem foglalkoztam a kinézetemmel. (Még jó :D ) 
Az alsós éveim lényegében arról szóltak, hogy én csak kerekedtem és kerkedtem, amire kaptam el nem tudom mondani mennyi megjegyzést. Nem csak a testemre, mindenemre. ,,De dagadt vagy!’’ ,,Kifolyik a hájad!’’ ,,De csúnya vagy!’’ ,,Hogy nézel ki?’’ ,,Néztél ma már tükörbe, te Gyász?’’ ... stb Régebben nagyon utáltam az osztályomat, a lány osztálytársaimat, akik kiközösítettek. Aztán úgy ahogy, valamennyire belekerültem az osztályba, de mindig kívülállónak éreztem magam. Sokszor még most is így vagyok ezzel. 
Az hittem, kis naivan, hogy az ötödik osztály majd jó lesz, akkorra a gyerekek érettebbek lesznek, nem bántják/terrorizálják egymást. Hát. Öhm. Ja. Persze. Vagynem. Egyre rosszabb és rosszabb lett. Abban az évben elkezdtem vágdosni magam, volt több, (3), öngyilkossági kísérletem is. Akkor volt egy fiú is, akibe szerelmes voltam, és ez kapóra jött, ha megkérdezték hogy miért csináltam, akkor azt hazudtam, hogy a srác miatt. Ha ezt te olvasod most, akkor... igen... hazudtam, sajnálom. Annyira de annyira bánatos voltam, ez..., áhhh, nem is tudom hogy írjam le. Aki élt már át (gondolom majdnem az összes gyerek) iskolai bántalmazásokat, az tudja. 
Ebben az évben történt még velem valami. Valami, amiről, amiről eddig képtelen voltam beszélni. Kaja szünet volt a suliban, még volt egy utolsó órám, és addig még ki kellett menni az udvarra. Leültem 1-2 lány osztálytársammal. Nem olyan sokkal később odajött az a fiú, ,,aki miatt vágtam magam’’, és még egy osztálytársa. Meg még talán volt ott egy fiú de nem lényeges. Szóval, a volt szerelmem fiú és az osztálytárs fiú odaültek hozzánk a padra, az osztálytárs srác mellém. Ott hülyéskedtek, aztán. Elkezdett fogdosni... Csapkodta a combomat, talán nyögdösött is közbe, de én, én egyszerűen lefagytam. Majd belemarkolt a bordámat takaró kis hájba, és azt mondta, hogy, hú de dagadt vagy. Végül már nem bírtam azt a sok megalázást, felálltam hogy elmenjek onnan, de akkor hirtelen rácsapott a fenekemre... Úgy éreztem magam, mint egy ribanc. Akaratomon kívül történt minden, én..., én..., én annyira nem akartam. Úgy éreztem, mintha megerőszakoltak volna. Undorodtam magamtól, tőle, és mindenkitől. Azt hittem hogy az én hibám, hisz megállíthattam volna, nemde? Hát... könnyű ezt feltételezni. Még csak egy 11 éves kislány voltam!!! Te jó ég, ez, ez hihetetlen. Hogy ezt kellett tenni. Attól kezdve teljesen máshogy tekintettem magamra. 
Hatodik kezdetéig még rámragadt néhány kg. 62kg voltam. Elkezdtem koplalni, mert már tényleg le akartam fogyni. Hát ja, az ember nem bírja sokáig a koplalást. Meg is tapasztaltam. Aztán, jött az ötlet: mi lenne, ha ennék este egy szendvicset, de azt kihánynám? Így is lett. Ez még a bulimiának csak nagyon a lightos verziója volt, ezzel kezdődött a hánytatós karrierem. Ezt csináltam mindennap, koplaltam, ettem, hánytam, és előröl. Na de fogytam akármennyit is??? IGEN! 56kg-ig elmentem. De. A januárt már 63kg-san kezdtem. Februárban életmódot váltottam. Egészséges voltam. (Legalábbis én azt hittem, hogy az vagyok.) 
 Ez viszont már egy másik történet, és egy új bejegyzés! :) Köszönöm, ha elolvastad, találkozunk hamarosan! 

Megjegyzések

  1. Te jó ég: hát ez borzalmas:O
    Egy 11 éves lányt így ,,megerőszakolno",ráadásul vele egyidős gyerek...én nem is tudom,hogy mutassam ki az undoromat az egész ügytől. Ez borzasztó! Remélem azóta jobb környezetbe kerültél(:

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Mit, miért? III. rész

FIGYELEM! A KÖVETKEZŐ KÉPEK MÁSOKAT FELZAKLATHATNAK, illetve TRIGGERING WARNING! Csak saját felelősségre tekintsd meg!   A nyáron összesen 6 kg-tól szabadultam meg. Néha-néha egy binge-purge is becsúszott, de akkoriban rászoktam a dohányzásra, ami csillapította az éhségemet.   Júliusban megtartottam életem első víznapját (fast => csak vizet fogyaszthatsz aznap). Összébb akartam szűkíteni a gyomromat, mert másnap csináltatni akartam apukámmal néhány jelentkezési képet, modellügynökségekhez. Mint már írtam, ez volt az első fastem, nem bírtam túl jól, amikor készültek a képek én megszédültem és elájultam. Apa nagyon megijedt, azt hazudtam neki hogy aznap nem ittam túl sok vizet, azt hittem, hogy elhitte, de természetesen nem. Még két ilyen ájulásom volt. A második alkalomkor bingeltem —> hánytam, de úgy, hogy reggel egy marék hashajtót bevettem. Meg alkoholt is ittam. (Khm, igen, nagyon okos volt tőlem.) Már feküdtem volna le, amikor elviselhetetlenül elkezdett csikarni a hasam, hat

Vigyázz, mit ejtesz ki a szádon!

Sziasztok!   Egyenlőre még nem tervezek bemutatkozást írni. Bár ez a blog rólam fog szólni, de arról, ami a fejemben van illetve volt. Először is, pár információ rólam: egy 13 éves lány lennék, 1 évig voltam bulimiás, fél évig orthorexiás és szintén fél évig anorexiás. Jelenleg mindháromból gyógyulok, de leginkább az utóbbiból.   Mint már említettem, ez a blog rólam fog szólni, megosztom a ,,Nagyvilággal’’ a kis titkomat, történetemet. Hogy hogy jutottam el idáig, kik ,,segítettek’’ hogy idekerüljek, és hogy ez mennyire komoly dolog. Az anorexiánál nincs halálosabb mentális betegség. (Még a depressziót is felülmúlja.) Mert igen, ez bizony egy betegség, nem egy túlreagált valami. Erre nem mondhatják azt, hogy ,,semmiség’’. Én igazán tudom, és azért osztom meg veletek ezeket, hogy más is tisztában legyen az evészavarok súlyosságával. Sajnos időhiányban szenvedek, nagyon be vagyok táblázva, de nem fogom elhanyagolni ezt az oldalt! :) Megpróbálom gyorsan (najó, viszonylag gyorsan, mer